8 Mart 2012 Perşembe

bu gün yine saçma sapan bişi yaptım.
anlamsız şekilde birine sorular sordum neden sordum hala bilmiyorum.
neyse unuttuk, yada unutmadık anlaştık diyelim kafama vuracak ödeşecez. ama erkeğe şiddete karşıyız arkadaş. bu gün yine ders çalışmam lazım ama ben yine oturmuş cnn de dört bir taraf'ı  izliyorum.
biri beni durdursun yalvarıyorum para verecem yemek ısmarlıcam ne biliyim bilumum şeyler yapacam.
ayrıca ben hala bi hemşireyle tanışamadım.
nooluyo ulan bana herşeyi herkezi düşünüyorum.
parayıda buldum kitap almam kredi kartını yatırmam iki aylık kira ve yakıtı yatırmam lazım. gene elektirik geldi amk. bu hayat beni sevmiyormu ulan.
ben beni sevecek birini arıyorum dostum. akşam oturup maabbet edeceğimiz vsvs...  
ne biliyim abi yaa ..
ne bağırıyorsun  enver  bırah allanı seversen...
hadi bay benim ders çalışmam lazım hacııııı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder