9 Mart 2012 Cuma

insan neden her şeyden kaçmaya çalışır ki?
bunun cevabını bulamadım. bazen tam karar veriyorsun, tamam işte ben buyum bu şekilde olmam lazım diyorsun, birde bakmışsın o nerdeee sen nerde..
hayallerine bile sahip çıkamıyorsun. insanlar seninle dalga geçiyor. ama senin kim oldugunu hiç birisi bilmiyor.
sen onlar için;
iyi niyetli
dediklerini yapan,
her zaman güler yüzlü olan,
saf ( her ne anlamda düşünürsen)
Şikayet etmez kolay kanar,
güveniyorsa birisine dediği her şeyi yapar.
insanların onu kullanmasına izin verir.
belkide bunlar onun ikinci bir yüzü nerden bilebilirsin ki?
insanlar onu hep iyi biliyor çünkü sen insanlara olmaları gerektiği gibi hissettiriyorsun.
karşı çıktıgında herkez karşında iyi yüzlü oldugun da herkez senin yanında...
böyle dünya olmaz insanlar artık menfaatleri uğruna değilde bir şeyleri iyileştirmek için kafa yormalı.
dünya bu şekilde gidiyor ve ben insanlardan nefret ediyorum.
sahte gülüşlerinden söyledikleri sözlerden kişiliklerinden hatta hayatlarından bile nefret ediyorum.
Lanet olsun Günümüze bizi bu hale getirenlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder