22 Mart 2012 Perşembe


hayattan ne bekler ki insan? bunca olumsuzluk varken hep iyi şeyler olsun..
o olsun bu olsun nedir ki bu yani herkesin bir amacı var kaçı peşinden koşuyor ki bırakın bu ayakları yaa herkes kendi gibi davransa dünya daha yaşanılır hayattan dahada fazla zevk almaz mı? neden herkes bu kadar amaçsız boş şeylerin peşinde..
silkelen ve hayata dön en iyisi kendin ol...
aslın ol için ayrı dışın ayrı olmasın.. derler ya götün ayrı başın ayrı oynuyor..
hayallerimin peşinden koşuyorum her ne olursa olsun hayatımı istediğim gibi yaşıyorum yaşamaya devam edeceğim kim ne derse desin arkamdan konuşanlar devam edin yüzünüzü görmektense sadece seslenizi duymak daha eğlenceli oluyor.
bıktım diyorum bazen hayattan ne yapsam ne etsemde bu düzenden sıyrılıp kurtulsam. Gerçekleri göremiyorum aslında görüyorum ama yapamıyorum...
biliyorum çok ters düzensiz davranışlar bunlar ama yapamıyorum..
dipteyim sondayım çıkmaya çalışıyorum yardım edin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder